samma dag, eller ny natt

en fredag.
dagen började med att jag vaknade typ vid tolv eftersom jag är en sovmissbrukare,sen åkte jag och moder till skärholmen för att köpa hårfärg. vi tog en som var ljusblond,alltså inte blekning utan färg liksom. vi åkte och handlade i bredäng och sen åkte vi hem och jag färgade mitt hår. hade panik ett tag eftersom att det såg RÖTT ut, men tydligen skulle det vara rött under en "fas" av färgandet.
när jag hade sköljt ur det var den nya färgen iallafall blond. mörkblond-ljusblond-gråig färg typ. men nu får jag fan va nöjd! just nu känns det sådär och jag skulle vilja vrida tillbaka tiden så jag hade mitt äckliga blond-gula hår men jag ska låta det va och lära mig gilla det här helt enkelt ! jag menar, det kan ju itne vara farligare än när jag hade oranget hår ?

på kvällen var jag,bettan,niclas,jocke och denise på bio. vi såg 1408. den var faktiskt riktigt sådär äcklig. kolla på den, den var bra :)
efter det gick vi hem till nån av bettans kompisar och var där och typ chillade i några timmar. sen åkte vi hem och eftersom den första snön kom idag hann jag både halka och bli jätte snö-blöt på vägen hem. usch usch, mysigt med snö men jag önskar den inte var så kall.

imorrn vet jag inte vad som händer. nåt kul förhoppningsvis ?
puss och godnatt !

Kommentarer
Postat av: alexandra

haha det känns som att alla i bloggvärlden heter alexandra, ser alexandror överallt ;) haha:) hoppas du har en bra kväll

2007-11-03 @ 02:36:53
URL: http://norrlandsflickaa.blogg.se
Postat av: alexandra

haha en kommentar ! gud va kul
men det är ju inte så konstigt, jag menar alexandra ÄR ju det finaste namnet ;)

2007-11-03 @ 17:14:15
URL: http://alexandraisabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0