Oh dear you look so lost

hallåååååå !
idag har jag varit i skolan ... igen ! och asså det är så jävla kallt i klassrummen ! elementen är det typ nåt fel på eller nåt, jag hade tre tröjor på mig idag och höll ändå på att frysa ihjäl. usch på mälarhöjdensskola just nu!

försov mig lite i morse eftersom jag är så lat...hehe....men vi hade vikarie så det var ganska lugnt, tror jag.
hände väl inte direkt nåt särskillt under dagen och vi hade håltimme på svenskan så vi slutade 13:50 , wihuu!
jag maja och erika åkte till skärholmen och gick runt i massa intressanta affärer haha. det har öppnat nån ny liten affär som såg mysig ut så vi gick in, och det var typ en erotik affär. dom hade massa massageoljor och grejer. en del saker var till och med  ätbara och expediten tyckte absolut att vi skulle smaka, så det gjorde vi och det smakade faktiskt cafe latte!
efter att vi gått runt i ett tag så gick vi till mcdonalds. maja köpte köttbullar och vi var jättespända över hur dom skulle se ut (nördar som vi är) men när vi öppnade den där lilla påsen så var det vanliga mamma scan köttbullar....besvikna åkte vi hem igen där mamma hämtade mig så åkte vi och köpte sushi :D mycket gott!

Kommentarer
Postat av: C

Ni ska inte behöva frysa ihjäl i klassrummen. Temperaturen vid stillasittande arbete normalt behöver hållas kring 20-24°C. Se till att elevskyddsombuden snackar med lärare/rektor och säg att ni inte godtar arbetsmiljön! elever har rättigheter! Ta ingen skit. http://www.av.se/teman/inomhusklimat/kyla/

2007-11-07 @ 23:15:55
Postat av: Alexandra

Jag vet! I våra klassrum är det en grad över den tempraturen som ger oss rätt till att lämna skolan för att det är för kallt. Tack för tipset det ska jag göra :)

2007-11-08 @ 06:37:59
URL: http://alexandraisabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0