glory

första skoldagen på tre veckor idag.
det  var hemskt. behövde tvinga mig ur sängen jättetidigt och sen äta frukost jättetidigt och usch. jag är helt enkelt inte omställd till "gå-upp-tidigt" tiden än, men jag lär ju vänja mig !
dessutom har jag ont i min fot som typ är svullen(?)så jag tog bussen och tuben till skolan (även jag är lat ibland...)
dagen gick ganska fort förutom tekniken (som jag och vivzan gillar så mycket) men vi arbetade och slet med våran lilla bro iallafall. efter att jag egentligen hade slutat behövde jag stanna kvar och göra matte provet eftersom att jag har missat det.......efter provet drog jag hem till nora där erkan och hon satt vid datorn och så chillade vi lite,gjorde chokladbollar och kollade på klipp från youtube, en nörd eftermiddag helt enkelt!

vid sju gick jag och erika hemmåt i kylan och frös ihjäl lite på vägen. hemma åt jag middag och satte mig vid datorn typ, så nu sitter jag här och funderar över om jag ska kolla på C.S.I eller cityakuten ? hmmm....svåra val man har att göra här i livet.

men nu ska jag iallafall dra mig från datorn :)
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0