fniss

Jaha vad har hänt?

Jag höll mitt speech idag på engelskan om Ku Klux Klan och dessutom fick vi tillbaka våra "Good to Know"-prov. Jag hade nått upp till alla G, VG och MVG mål så typ MVG på provet! FNISS FNISS ! hihi
Vi kollade på en norsk film på svenskan den hette typ Bare Bea och var faktiskt helt okej, vi har ju inte sett klart den men hittils iallafall. Den handlar om en tjej som heter Bea som är den sista av sina kompisar att bli av med oskulden, hon är 16, typ som jag alltså, och tänker BARA på sex och att bli av med oskulden.
Jag tycker inte det är så viktigt det där. Man behöver ju inte vara en tönt bara för att man är oskuld. Haha aja, det är ganska kul att kolla på film på norska för att deras språk låter så.....(förlåt alla norrmän) FJANTIGT! Men dom tycker säkert samma sak om svenska så jag ska inte kasta ner på deras språk för mycket.

Efter svenskan var jag på ett möte. Kom väl fram till typ ingenting, känns hopplöst. Jag vill bo själv, jag vill klara mig själv, är inte det en möjlighet? Går inte det? Jag behöver inte mycket, jag menar, jag har en teve,en säng,ett skrivbord. Allt jag har i mitt rum äger jag, jag har betalt det mesta själv. Sen kan man ju önska sig typ....en soffa eller vad man nu vill ha men det är ju sånt som löser sig.
Snälla snälla jag vill bara bo sjäääälv! Det är klart att det kanske skulle va lite läskigt i början men vafan jag har mina gossedjur och sen finns det ju telefoner och sådär.

Det är nog det ultimata för mig. Att leva mitt eget liv, att kunna komma och gå, leva som jag vill.
Det handlar inte om att jag ska kunna typ "party all the time" för det klarar inte jag av. Jag vill bara ha ett ställe som är mitt eget och som jag har kontroll över.
Jaja det är vad jag känner nu.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0