choose life

Jag känner mig lite nere. Det känns som att världen snurrar på men att jag inte hinner med. Det är som att alla lever sina liv och saker händer men jag är kvar,i ultrarapid. Mycket har hänt för mig under hela det här året,tjaffs och andra grejer som jag inte tänker skriva i bloggen.
Jag behöver stabilitet. Inte i hela mitt liv men någonstans. Allt känns så osäkert och ensamt.
Jag är trött på att lita 100% på folk som sedan bara sviker och sårar.
Äh nu ska jag inte klaga mer nu ska jag berätta om min dag här i livet.

Började med att jag vaknade klockan fem istället för sex för jag hade en gammal klocka som fortfarande gick efter sommartid. Jag brukar ha min mobil som väckarklocka men jag läste en artikel i tidningen om att om man har mobilen på t.ex. nattduksbordet när man sover så kan strålningen ge huvudvärk. Så inatt stängde jag utav den och la den på ett annat ställe,men min hemska huvudvärk är fortfarande kvar. Jag undrar verkligen vad det är för något.
Efter att jag vaknat klockan fem somnade jag om och vaknade istället 20 över 7 vilket inte var så bra eftersom det tar en halvtimme förmig att gå till skolan...Blä... Så jag fick be mamma om skjuts igen och hon skjutsade mig men imorrn ska jag verkligen vakna i tid!
Vi var på teater med skolan,såg Doktor Glas. Den var bra men jag var väldigt trött i slutet. Dom som satt bakom oss i salongen sa roliga kommentarer hela tiden,det var väl lite det som höll mig vaken haha.

Min dag var faktiskt inte så intressant så jag orkar inte skriva mer haha dessutom ska jag sova nu nattinatt puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0