another day in the same old life

igår var jag hos frisören från 11-14:30. Resultatet? Ja gott folk....Jag fick min halvlugg och dom klippte av en bit på längden, men jag känner att det gör inget eftersom mitt hår ändå var så tunt och slitet i topparna. men färgen..jag är väldigt skeptisk, i mina ögon ser det grå-silvrigt ut men mamma håller inte med, det är så frustrerande! ÄNTLIGEN får jag en frisyr som jag tror jag är nöjd med, men då är färgen helt bort iväg fel ! Efteråt så frågade frisörerna om det var okej och liksom, vad ska man säga. "Nej kan ni ta tillbaka det till min gamla färg?". De gjorde säkert sitt bästa i salongen och jag tror det här var färgen de hade planerat, synd bara att jag inte vart nöjd men sån tur är finns det ju färger att köpa på h&m. Efter lite tjat ska jag dit med mamma om en stund. Jag känner mig dum som går till frisören igår och vill göra om det idag men jag känner mig så jävla ful i det här håret haha. SVART var tillochmed bättre :)
resultatet av plan B kommer sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0