sommarsommarsommar!

nu har jag äntligen bestämt något att göra i sommar. det har ju varit lite löst bestämt förut men nu bär det ivarjefall av till majas land med nora,maja&minna den 13-17 juli och sen gotland den 23-26 juli med maja,ines,erika&minna. myyyyyyyyyyyys !
idag var jag i stan med vivzanh, vi shoppade lite tröjor. sen kom madzan&inés så vi gick till café bellman och fikade. efter det var jag,nora,minna och erika hos maja och kollade på lite biljetter och sådära sen satt vi och åt godis vid bellmanskällan i solskenet.
på kvällen myste vi på fridhemsbryggan med massa söta hundar och grät över att matilda ska åka till värmland imorrn och vara borta i två veckor.
imorrn ska jag hjälpa farmor i jordgubbslandet haha ! fett myyyyys huh ...

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0