sista dagen på 2007

Nu är det söndag igen.
Min helg har varit bra, idag var jag inne i stan och handlade lite på mellandagsrean. Köpte slingor som jag ska fixa senare wohoo!
Försökte få med mig Ines till stan men inte för hon svarade inte på mobilen och tur för henne för det var helt fullt med folk inne i stan.
Igår kväll när jag skulle sova kunde jag inte somna så jag började skriva en sån där Saker Jag Ska Göra 2008 lista, kom inte på så mycket saker, förslag ?

Just nu är jag inne på URBAN OUTFITTERES hemsidan. Allt där är verkligen supersnyggt ! Särskillt deras t-shirts.
Visar en bild på en favorit, hihi.
image6

Haha, riktigt söt tycker jag!

I stan luktade jag på en riktigt god parfym, det var Agent Provocateur Eau de Emotionelle, tror jag ska köpa den men jag behöver ett smakråd eftersom den kostar 515:-.
image7

Det var det pusspuss!


Kommentarer
Postat av: dudie

den där t-shirten är verkligen så du! du borde verkligen inhandla den!

2007-12-30 @ 16:46:50
URL: http://dudie.blogg.se
Postat av: Aviva

jaaa det var den verkligen! kör hårt :)

2008-01-02 @ 11:09:12
URL: http://aviva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0