oss och världen

Jag och min kära kusin har precis kommmit tillbaka från pizzerian. Vi satt där och åt och jag fattar inte, det satt en man, mellan 50-60 år och stirrade på mig hela middagen. Sen rätt var det är kommer han fram och lägger armen om mig, han var ju liiiite smått berusad också. Just idag är jag inte på sånt humör då jag tänker att det är okej jag blev irriterad, en äcklig man med öppen gylf kommer och tar på mig, vafan! BORT! Jag är liten, jag är inte ens i närheten av de kvinnor han borde titta på, jag skulle kunna va hans barnbarn! 
 
Äh, nu tar vi lite musik på aggritionerna;



Där var man för ett och ett halvt år sen, det var riktigt bra!

Kommentarer
Postat av: dudie

yooo PUSS PÅ HÅKAN! men du jag vill se flera uppdateringar från din sida, visa din kreaktivitet som jag vet sitter i fingrarna mohaha, GO BUDDY GO!

2008-01-02 @ 18:44:55
URL: http://dudie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0