nytt år

Och är jag den enda som hoppas på att allting ska bli förbättrat ?
No waaaaaaay. Jag hoppas på att tio minuter efter tolvslaget så ska mitt liv bli ljusare och jag ska må bättre än vad jag gör just i detta nu, jag hoppas också att ALLA människor också ska få ett så bra slut och början på året som möjligt.

Jag har tänkt på vad jag gjorde för ett år sen...Jag vet helt klart att jag kollade på Grinchen för den (och Karl-Bertil) är min absoluta favorit på julen! Han är så MYSIG ! Jag kommer också ihåg hur jag misslyckades med att färga håret mörkt och ljuvligt brunt....Det vart svart....Kommer nog ALDRIG glömma det.
Jag undrar vad som ska hända nästa år.....hmmm....Jag ska sy en balklänning, åka till Spanien och USA, gå ut nian och börja på gymnasiet. Spännande.

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR !

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0