ho ho ho....

I torsdags kom den lyckliga nyheten att mina föräldrar har bestämt sig att ta en tripp till Talinn. PÅ JULAFTON ! Partaaaaaaay.
Tack precis vad som behövdes men det är lungan, I can handle christmas by myself.

Igår var jag inne i stan och köpte mina sista julklappar, gick med min syster på Streets julmarknad, sedan skiljdes vi åt och jag åkte till DesignTorget (igen) och lite annat smått å gott. Nu har jag iallafall alla mina klappar samlade i min alldeles egna Cuarto de KÄLLARE!

Jaja imorrn är det julafton och jag längtar verkligen till KARL-BERTIL min favoritpojke i världen. Om alla var som Karl-Bertil skulle världen vara en sååå mycket bättre plats, det är svårt att inte bli lite rörd när den årliga Karl-Bertil saxofonen drar igång med sina ljuva svängande toner.

Jaha här försökte jag göra de som fortfarande lever i ovetande och ställer sig frågan "VEM FAN ÄR KARL-BERTIL?" en tjänst och slänga ut en bild på honom men det ville inte min blogg....Kanske kan jag bringa er lyckan av att se Karl-Bertils fräkniga ansikte och oranga lockar imorgon.

GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0